هزار و یک شب

به وبلاگ خودتون خوش اومدین نظر یادتون نره

هزار و یک شب

به وبلاگ خودتون خوش اومدین نظر یادتون نره

جملات زیبا

زندگی گره ای نیست....

ادامه مطلبو باز کن

زندگی گره ای نیست که در جست و جوی گشودن ان باشیم

زندگی واقعیتی است که باید ان را تجربه کرد  

دیوانه می گوید:من ابراهان لینکلن هستم ،

فرد عصبی می گوید:ای کاش من ابراهان لینکلن بودم

و ادم سالم می گوید:من منم و تو تویی!       فردریک پرلز  

ان چه هستی،هدیه ی تو به خداست

و انچه خواهی شد ،هدیه تو به خداست        انتونی ویلا 

در عالم خلقت شایستگی خود را به نمایش بگذار

((زیرا تو تصویری هستی از جاودانگی))         زاخاریاس وارنر 

نظر فراموش نشه

نظرات 3 + ارسال نظر
سارا پنج‌شنبه 15 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 06:38 ب.ظ

سلام وبلاگ خیلی قشنگی داری قالبت خیلی قشنگه

ممنون بازم به من سر بزن

رها سه‌شنبه 20 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 09:09 ق.ظ

آفرین عزیزم

ممنون

رها سه‌شنبه 20 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 09:12 ق.ظ

به روایت افسانه‌ها، روزی شیطان همه جا جار زد که قصد دارد از کار خود دست

بکشدو وسایلش را با تخفیف مناسب به فروش بگذارد.

او ابزارهای خود را به شکل چشمگیری به نمایش گذاشت. این وسایل شامل

خودپرستی، شهوت، نفرت، خشم، آز، حسادت، قدرت‌طلبی و دیگر شرارت‌ها بود.

ولی در میان آن‌ها یکی که بسیار کهنه و مستعمل به نظر می‌رسید،

بهای گرانی داشت و شیطان حاضر نبود آن را ارزان بفروشد.

کسی از او پرسید: «این وسیله چیست؟»

شیطان پاسخ داد: «این نومیدی و افسردگی ا‌ست.»

آن فرد با حیرت گفت: «چرا این قدر گران است؟»

شیطان با‌‌ همان لبخند مرموزش پاسخ داد: «چون این مؤثر‌ترین وسیلۀ من است.

هرگاه سایر ابزارم بی‌اثر می‌شوند، فقط با این وسیله می‌توانم در قلب انسان‌ها

رخنه کنم و کاری را به انجام برسانم. اگر فقط موفق شوم کسی را به احساس

نومیدی، دلسردی و اندوه وا دارم، می‌توانم با او هر آن‌چه می‌خواهم بکنم.»

و ادامه داد: «من این وسیله را در مورد تمامی انسان‌ها به کار برده‌ام.

به همین دلیل این قدر کهنه است.»

بعید است کسی در زندگی خود شرایط منجر به ناامیدی را تجربه نکرده باشد.

اما واکنش ما به این شرایط است که تعیین می‌کند بعدش چه کاری انجام

می‌دهیم:‌«آیا نیرو و انگیزۀ بیشتری می‌یابیم برای پیش‌روی به‌سوی هدف‌ها و

خواسته‌هایمان، یا دلسرد می‌شویم و ناامید؟»

خیلی ممنون با این نوشته زیباتون

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد