هزار و یک شب

به وبلاگ خودتون خوش اومدین نظر یادتون نره

هزار و یک شب

به وبلاگ خودتون خوش اومدین نظر یادتون نره

جمله های خیلی قشنگ

if you judge people you will have no time to love them 

stay foolish stay hungry 

a little lantern can do what the great can never do it can shine in the night 

بقیه در ادامه مطلب


فیزیک اسانتر می شد اگه به جای سیب درخت روی نیوتون می افتاد

زندگی تو اتفاق نیست بازتابی است از اعمال تو

تو اکنون هرکه و هر کجا که هستی نتیجه ی اعمال خودت هستی 

فرقی نمی کنه گودال کوچک ابی باشی یا دریایی بی کران  زلال که باشی اسمان در توست

فردا یک رازه و دیروز یک خاطره امروز یک هدیه است

بخشندگی را از گلی بیاموز که ته کفشی که لگدمالش می کنه را خوشبو می کنه 

انان که زندگی را بستری از گل های سرخ می دانند خارهای انرا مشکلات زندگی می پندارند در حالیکه خارها پله های رسیدن به زندگی خوب یا همان گل های سرخ است 

نظر بدید

نظرات 5 + ارسال نظر
رها سه‌شنبه 27 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 02:21 ب.ظ

بسیار عالی

تشکر

علی جمعه 30 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 03:41 ب.ظ http://cabinet10.blogfa.com

دوست عزیز جملاتت خیلی زیبا است بهت تبریک میگویم
موفق باشی

ممنون

رها جمعه 6 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 07:40 ب.ظ

عارف او را به کنار پنجره برد و پرسید: چه می بینی؟
گفت: آدم هایی که می آیند و می روند و گدای کوری که در خیابان صدقه می گیرد.

بعد آینه بزرگی به او نشان داد و باز پرسید: در آینه نگاه کن و بعد بگو چه می بینی؟
گفت: خودم را می بینم!
عارف گفت: دیگر دیگران را نمی بینی، در حالیکه آینه و پنجره هر دو از یک ماده اولیه ساخته شده اند. اما در آینه لایه نازکی از نقره در پشت شیشه قرار گرفته و در آن چیزی جز شخص خودت را نمی بینی. این دو شی شیشه ای را با هم مقایسه کن، وقتی شیشه فقیر باشد، دیگران را می بیند و به آنها احساس محبت می کند. اما وقتی از جیوه (یعنی ثروت) پوشیده می شود، تنها خودش را می بیند. تنها وقتی ارزش داری که شجاع باشی و آن پوشش جیوه ای را از جلو چشم هایت برداری، تا بار دیگر بتوانی دیگران را ببینی و دوستشان بداری.

رها جمعه 6 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 07:44 ب.ظ

بایه شکلات شروع شد من یه شکلات گذاشتم تودستش اونم یه
شکلات گذاشت تو دست من من بچه بودم اونم بچه بود سرمو بالا کردم سرشوبالا کرد دید که منو میشناسه خندیدم
گفت:دوستیم گفتم:دوست دوست گفت:تاکجا

گفتم:دوستی که تا نداره
گفت:تامرگ خندیدم گفتم:من که گفتم دوستی تا نداره
گفت:باشه تاپس از مرگ

گفتم:نه نه نه نه تانداره
گفت:قبول تااونجا که همه دوباره زنده میشن یعنی زندگی پس ازمرگ بازهم باهم دوستیم تابهشت تاجهنم تاهرکجا که باشدمنو توباهم دوستیم خندیدم

گفتم:توبراش تاهرکجا که دلت میخواد یه تابزار اصلآ یه تا بکش ازسراین دنیا تا اون دنیا اما من اصلآ براش تا نمیزارم نگام کرد نگاش کردم باور نمی کرد

می دونستم اون می خواست حتمآ دوستی ما تا داشته باشه دوستی بدون تارا نمی فهمید
گفت:بیابرادوستیمون یه نشونه بزاریم

گفتم:باشه توبزار
گفت:شکلات هربار که همدیگر رو میبینیم یک شکلات مال تو یکی مال من باشد
گفتم:باشه هربار یه شکلات می گذاشتم تو دستش اونم یه شکلات تو دست من باز هم دیگر رو نگاه می کردیم یعنی که دوستیم دوست دوست من تندی شکلاتمو باز می کردم می گذاشتم تو دهنم تند تند میمکیدم
می گفت:شکمو تودوست شکموی منی وشکلاتشو می گذاشت توی صندوق چه ی کوچولوی قشنگ

می گفتم:بخورش می گفت:تموم می شه می خوام تموم نشه برای همیشه بمونه صندوقش پراز شکلات شده بود
هیچ کدومشو نمی خورد من همشو خورده بودم
گفتم:اگه یه روز شکلات هاتو مورچه ها بخورند یا کرم ها چیکار می کنی

گفت:مواظبشون هستم می گفت:میخوام نگهشون دارم تا موقعه ای که دوست هستیم یک سال دوسال چهارسال هفت سال ده سال بیست سال شده اون بزرگ شده منم بزرگ شدم من همه ی شکلات هامو
خوردم اون همه ی شکلات هاشو نگه داشته اون آمده امشب خداحافظی کنه بره اون دور دورا میگه میرم ولی زود بر می گردم من که میدونم

میره بر نمی گرده یادش رفت یه شکلات به من بده من که یادم نرفته یه شکلات گذاشتم کف دستش

گفتم:این برای خوردنه یه شکلات دیگه گذاشتم کف اون دستش اینم آخرین شکلات برای صندوق کوچکت یادش رفته بود که صندوقی داره برای شکلات هاش هردوتا راخورد خندیدم می دونستم دوستی من تا نداره دوستی اون تا داره مثل همیشه خوب شد همه ی شکلاتمو خوردم اما اون هیچ کدومشو نخورد حالا بایه صندوق شکلاتهای نخورده چیکار می کنه

ثبت شرکت سه‌شنبه 19 آبان‌ماه سال 1394 ساعت 09:34 ب.ظ http://www.bonyan24.com

بسیار زیبا و عالی.ممنون از مطالب خوبتون
<a href="http://www.bonyan24.com">ثبت شرکت</a>

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد