هزار و یک شب

به وبلاگ خودتون خوش اومدین نظر یادتون نره

هزار و یک شب

به وبلاگ خودتون خوش اومدین نظر یادتون نره

داستان دزد بانک و نکته ی اخلاقی

مردی با اسلحه وارد یک بانک شد و تقاضای پول کرد.وقتی پول ها را دریافت کرد رو به یکی از مشتریان بانک کرد و پرسید:ایا شما دیدید که من از بانک دزدی کنم؟
مرد پاسخ داد:بله قربان من دیدم .سپس دزد اسلحه را به سمت شقیقه مرد گرفت و او را در جا کشت. او مجددا رو به زوجی کرد که نزدیک او ایستاده بودند و از انها پرسید:ایا شما دیدید که من از این بانک دزدی کنم؟مرد پاسخ داد:نه قربان من ندیدم ولی همسرم دید.
نکته اخلاقی وقتی شانس در خونه شما را می زند از ان استفاده کنید....
نظر بدید لطفا

 


نظرات 2 + ارسال نظر
رها شنبه 21 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 08:06 ب.ظ

چه نکته اخلاقی مهمی

kindnurse یکشنبه 21 مهر‌ماه سال 1392 ساعت 09:56 ب.ظ http://kindnurse1991.blogfa.com

حرف نداشت.چند تا از مطالبتو به اشتراک گذاشتم البته با اجازه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد