هزار و یک شب

به وبلاگ خودتون خوش اومدین نظر یادتون نره

هزار و یک شب

به وبلاگ خودتون خوش اومدین نظر یادتون نره

حتما بخونید

درود بر دوستای گلم این پست ثابته

وقتی وارد وبلاگم شدین حتتتتتتتتتتتتتتتتتما حتما حتما حتما نظر بزارید

اگه دوست داشتین با هم تبادل لینک هم می کنیم 

وقتی نظر میدین ادرس وبلاگتونم بنویسید که بهتون سر بزنم

خب دیگه همین دیگه

عرضی نیست

شما را به خیر و ما را به سلامت



به اشتراک بزار

کسی که کاریکاتور پیامبر را درست کرده به طور کلی تمام بدنش سوخته دانمارک در حال تحقیق درباره این مسئله است به والله قسم کسی که به اسم پیامبر سوگند خورده پیامبر به خوابش رفته و فرموده:از طرف من به مردم بگو هرکس این خبر را به بقیه اطلاع بده 4 روز بعد خبر خوبی بهش میرسد و هر کس این خبر را نادیده بگیره دچار مشکل بزرگی میشه

منبع:http://www.hamhechizhast.blogfa.com/

:دی



شیطان می گوید:

1. کسی که اذان را بشنود و به نماز نرود پدر من است

2. کسی که اسراف می کند برادر من است

3. کسی که پیش از امام به رکوع و کسی که بدون بسم الله شروع به نان خوردن می کند اولاد من است

4. کسی که این گفتار من را به کسی می گوید دشمن من است و کسی که نمیگوید دوست من است.

what can i do?

درود بر دوستای خودم حالتون چه طوره؟؟الان دارم با خودم فکر می کنم چی بزارم تو وبم!!!واقعا چی بزارم؟؟؟ هان؟؟!لطفا بگید :))))باشه؟باشه...:))))

://

سلام به همه یه خبر خوب عکسای پستای قبلیم درست شده کلی زحمت کشیدم تا دوباره عکسارو اپلود کنم وای با این سرعت اینترنت جونم بالا اومد تا عکسا دوباره اپ شدن ولی خدا رو شکر شدن یه سوال شماها چرا انقدر تنبلید وبه وبای دیگه نظر نمی دین ولی دوست دارین دیگران به شما یه عالمه نظر بدن واقعا چرا؟؟؟!!!!

آیا میدانید...


آیا میدانید...

وقتی در حال حمل قرآن هستید شیطان دچار سردرد شدید میشود(آخ جون)

و باز کردن قرآن شیطان را تجزیه میکند(چه حالی میده اون زمان)

و با خواندن قرآن غش میکند(حقشه بی شرف)

و با تلاوت قرآن به حالت اغما فرو میرد(کاش بره دیگه بر نگرده)

و آیا میدانید زمانی که میخواهید این پیام را بازنشر کنید

شیطان سعی خواهد کرد شما را منصرف سازد

فریب شیطان را نخور

پس حق دارید این پست را کپی کنید و در وب هایتان بگذارید

یاعــــــلی بازنشر کنید
این مال خودم نیست از وبلاگ دخترانه گرفتم

یاد داشت

سلام این جا قبلا یه پست دیگه بود ولی پاکش کردم به جاش اینو گذاشتم چون عکسای پستای دیگمو خراب کرده بود

.

.

.

راستی اگه زحمتی نیست تو نظرسنجی شرکت کنین در ضمن هیچکس از نظر دادن نمیمیره (به جون خودمو خودتون راست می گم)

.

.

.

دست خالی هم نیومدم برو ادامه ضرر نمی کنی
ادامه مطلب ...

سوال بسیار مهم

لطفا یکی به من بگه اون عدد اخریه چه عددیه هرکی بگه جایزه داره....:)))   

شما اگه بخواین با این کد نظر بدید  چه عددی را می زنید (فقط برای طنزه جدی نگیرید)

واقعا چی کار می کنید

:)


                                
   

1 (34)~7.jpg